Ik ben geplaatst! - Reisverslag uit Bergen aan Zee, Nederland van Sanne Postma - WaarBenJij.nu Ik ben geplaatst! - Reisverslag uit Bergen aan Zee, Nederland van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

Ik ben geplaatst!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Juli 2008 | Nederland, Bergen aan Zee

Nog 21 dagen en dan vertrek ik samen met 3 andere Nederlanders naar NYC!
En 16 augustus vlieg ik dan eindelijk door naar...

KANSAS CITY! Het is echt precies in het midden van Amerika!
Naast Kansas City ligt een dorpje Prairie Village! Daar ga ik het komende schooljaar doorbrengen!


mijn gastmoeder heet Jennifer, zij is kunstenaar van beroep. Mijn gastvader heet John en werkt als vice president bij een Sales en Marketing bedrijf. Zij hebben 2 dochters en 1 zoon:
Dochter Amy is 24 jaar en woont niet meer thuis.
Dochter Allison is 21 jaar en woont ook niet meer thuis.
Zoon Adam woont wel nog thuis en is 16 jaar oud.

Ik naar dezelfde school als Adam. Misschien dat ik ook bij hem in de klas kom maar dat weet ik waarschijnlijk pas als ik bij de school ben geweest!


  • 23 Juli 2008 - 03:45

    Will:

    Hoi Sanne, gefeliciteerd, wat heerlijk voor je dat je gepaatst bent.Nu kan je verder gaan met je voorbereidingen. Eééééé'n natuurlijk eerst nog een afscheidsfeestje. Dikke kus Will

  • 24 Juli 2008 - 09:12

    Femke:

    he san, wat een goed nieuws, ik had het al gehoord van mijn mams. echt leuk voor je dat het nu allemaal doorgaat.
    alvast heel veel plezier, maar we spreken elkaar nog wel voor die tijd. liefs en een dikke kus fem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 48889

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: