Even snelle update voor vertrek - Reisverslag uit Prairie Village, Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu Even snelle update voor vertrek - Reisverslag uit Prairie Village, Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

Even snelle update voor vertrek

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

26 December 2008 | Verenigde Staten, Prairie Village

Hey lieve allemaal!!
Merry Christmas!

Hier is het leven nog steeds super. Ik geniet heel erg van het leven in Kansas City. Het klinkt niet zo exciting maar dat is het zeker. Het is heel anders. Ik waaardeer sommige dingen nu veel meer. Het is hier heel koud! Tussen de 0 en -16 soms. Maar gelukkig hoeven we niet te fietsen en gaat alles lekker met de auto.

Vandaag hadden we een witte kerst! Jeej!! Dat was wel exciting! Vandaag hadden we een groot (kerst)feest! Heel veel mensen, en natuurlijk ook al mijn vrienden!! Was superleuk, vet veel kadootjes! oa Goud/Koperen UGGS!! en muts en handschoenen want het is zo koud hier!!

We hebben gister met Vera dinner gehad. Ze doet me heel erg aan oma Nini denken. We praten veel over opa. Dat is goed maar ook wel moeilijk. Ze heeft me ook oude fotoboeken laten zien. Opa zag er daar zo jong en gezond uit! Echt supergaaf. Vera heeft iets heel aparts in haar uitdrukking als ze over opa praat. Heel erg waarderend. En iedereen hier vind het zo geweldig dat na al die jaren mijn generatie de band weer aanhaalt. En ik weet zeker dat ik hier altijd terug zal blijven komen. Ik wil graag als mama er is, de universiteit van Witchita bezoeken. Onderweg zie ik vaak de borden staan en dan denk ik aan opa. Vera doet me ook aan opa denken. En in haar huis zijn ook foto's van opa. Ze ging ook vertellen over een schilderij van haar van vroeger. Volgens mij heeft opa dat voor hun bewaard toen zij in Duitsland waren.

De familie hier is zo geweldig. Alles hier voelt als thuis. Alle ooms en tantes voelen als mijn familie! Iedereen is zo geweldig en iedereen vind het zo geweldig dat ik hier ben. En Allison en ik hebben zo veel lol!!

Ik kan ook niet wachten tot dat papa en mama en friso komen zodat ik ze aan iedereen kan voorstellen en alles kan laten zien. Heb ook zoveel nieuwe vrienden en vriendinnen!!

Papa komt in februari al!! Dan gaan we skien in Vail met Adam (mijn broer) en Tom (mijn oom, Vera's zoon). Dat wordt superleuk!! Heb er z'n zin in! Dat is al bijna!!

Maar eerst ga ik lekker naar Hawaii!! Ik vertrek over een paar uurtjes al! Vlieg eerst naar Denver 1,5uur en daarna door naar Hawaii 8uur!! Wat moet men toch zonder een IPOD!
Moet om 5uur op dus ga nu dus lekker snel slapen!

Dikke Kus! & alvast een gelukkig nieuwjaar!
Wil je een kaartje stuur je adres! Ik weet niet zeker of ik daar me email kan checken maar zal t proberen!
XX

  • 26 December 2008 - 10:27

    Merel.:

    Hi San!
    echt zooo vet dat je een witte kerst hebt! leuk dat het nog steeds gezellig is en wat fijn dat al die mensen het zo waarderen dat je er bent;) en Hawaii wordt sowieso helemaal geweldig:p
    Dikke Kus en Knuffel
    Merel

  • 26 December 2008 - 12:35

    Britt:

    Lekker bruin worden op Hawaii!! ga je daar ook lekker surfen ?
    wij zitten hier ook in het koude nederland, het is vandaag heel mooi winter werer maar helaas geen sneeuw!!:(
    wil natuurlijk wel een kaarjte ontvangen , je weet me adres wel nog (hoop ik), ik hoor wel hoe je het daar hebt!

    Dikke kus mij (L)

  • 26 December 2008 - 18:30

    Linde:

    Zo te horen wil je ook wel naar die universiteit daar?! Volgens mij zien we je nooit meer terug :p:( Je bent nu al op Hawaii, zal vast wel geweldig zijn. En Wauw, ik denk dat je het niet vaak hoort dat het echt allemaal als familie voelt! Reis-contact nr. 1 staat! :D
    En ik wil ook heel graag een kaartje! ;) Kievitslaan 16 1861 GR

    Dikste kus,
    Linde(L)

  • 27 December 2008 - 13:12

    Floortje:

    Hi San!
    wat leuk allemaal! en die witte kerst, ik ben echt jaloers! Heb met school al dingen kunnen regelen dat ik volgend jaar ook kan, maar moet nog even kijken hoe het met hockey enzo zit. Gerrit (weetje wel, m'n broer van tunesie ook) gaat ook naar Hawaii over drie weken. Ik weet niet of jij en dan nog bent, maar hij gaat met zijn nieuwe vriendin:D ze zijn zooooo schattig samen(L)

    veel plezier!
    Dikke kus!

  • 28 December 2008 - 21:07

    Rob:

    Ha die Lieve Sanne,
    goed om van je te lezen. jij nu op Hawai, cool hoor en vooral eerst die witte kerst. Wij vierden kerst in een huisje in de ardennen, geen sneeuw helaas, wel gezellig.
    liefs xx Rob

  • 11 Januari 2009 - 11:52

    Simone:

    Ha san
    Eindelijk heb ik je kaartej gevonden met je website. Leuk al die berichten over je leven daar. en dat je ervan geniet is vrij duidelijk. hier in huis een zeer jaloerse floortje die al met plannen loopt om je na t doen.
    Terwijl jij in de zon lag, is hier iedereen aan het schaatsen. Het vriest nu al 2 weken en je kunt overal, behalve in friesland, schaatsen: alle plassen, vaarten zijn dicht en iedereen geniet er enorm van. vanaf dinsdag gaat het dooien maar niet heel hard.
    Van floortje hoor ik niet veel over jouw avontuur. die houdt alles bij zich.
    Heeft ze jou al verteld over het opsturen van de tijdschriften? Ik ging met 3 in een envelop naar het postkantoor en moest toen 23 euro betlane. Dat vind ik wat veel voor 3 van die idngen dus ik geef ze aan Hinno mee en dan alle nummers t/m februari. OK?
    dagdag, Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 48832

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: