I've arrived - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu I've arrived - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

I've arrived

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

11 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi guys I just want to let you know that everything here is great! Tomorrow I'll update a long letter!
Xx

  • 12 Augustus 2008 - 00:38

    Nini:

    Hi Sanne, good to hear from you, I'll be back tomorrow to read your long letter,
    love you,

  • 12 Augustus 2008 - 05:34

    Sietse:

    Hey Sanne, ik wens je een super jaartje daar in de states en zal je website regelmatig checken. Groetjes uit Beijing

  • 12 Augustus 2008 - 06:42

    Floortje:

    Hee sann!
    Goed dat je goed aangekomen bent!
    Heb je de glamour van Augustus al? ;)

    xxx

  • 12 Augustus 2008 - 09:01

    Madelon!:

    Daling!
    Je bent aangekomen! Niet neergestord! Ik spreek je snel weer! Ik probeerde net tegen je te praten op msn! But you don't answer! You little bitch! I wanna hear anything? How's home, family, brother and sisters and your big new school! Everything! Please send me a message back! I love you! My dear, Greetz to your family there! Kiss

  • 12 Augustus 2008 - 10:58

    Britt:

    Sanne leuk wat van je te horen !!
    Hier in nederland gaat alles zijn gangtje gewoon alleen zonder jou, :(

    HEb je al nieuwe vrienden gemaakt? hoe is je gast gezin verder?

    Kus!
    Mis je !!

  • 12 Augustus 2008 - 12:39

    Booi:

    Hi little girl ;-) Mooi dat je zo'n voorspoedige reis hebt gehad! Ik vind het knap hoor, zo alleen naar een andere wereld. Je gaat van alles meemaken, ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwe environment, is het een dor landschap.. heb je ergens lekker zwemwater.. is er fijne ontspanning rondom jouw woonomgeving? Ik zal af en toe eens kijken hoe het je vergaat. Keep it cool, and don't be too hard for school.
    greeetz

  • 12 Augustus 2008 - 13:56

    Merel.:

    Hi Sanne!

    Goed te horen dat alles goed gaat;)
    ben benieuwd naar je 'long letter': hoe je familie is en de omgeving, je huis, je school, de mensen naja ik hoor het nog!

    KUS Merel

  • 12 Augustus 2008 - 16:44

    Josephine:

    Hoi san,
    fijn dat je het leuk hebt.
    ik heb je vader vandaag ng gezien, hij miste je heel erg. en ik ook!:(
    laat snel meer van je horen!
    X joos

  • 12 Augustus 2008 - 18:54

    Demi :

    Hee San,
    je moet wel even wat langere dingetjes typen hoor, want dit zyn 2 regels & dat kan natuurlyk niet ! maarehm ik praat nu ook met je op msn, maar ik ben bly dat je het daar nu leuk hebt ! ik wacht op je -long letter- ;p

    nja later

    kusjes,
    i love you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 48918

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: