Inauguration! - Reisverslag uit Prairie Village, Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu Inauguration! - Reisverslag uit Prairie Village, Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

Inauguration!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

22 Januari 2009 | Verenigde Staten, Prairie Village

Yesterday we wrote history! America did! Yesterday was the inauguration of the first black president from the United States of America!

Hebben jullie het allemaal gezien?! Ik wel hoor, op school hadden leraren de mogelijkheid om het te kijken, maar mijn docent wilde het niet zien want die was voor McCain.
Dus om 10uur Adam, Amilia &ik snel naar huis gereden om het op tv te zien! Het deed me een beetje denken aan koninginnedag. Al die mensen eromheen die je toch niet echt kent, en dan eindelijk de Obama girls, oh en dan heb je natuurlijk nog de Bush family, en dan eindelijk Michelle obama.. en dan na een half uur iedereen behalve de president-elect voorbij heb zien komen, daar is dan eindelijk Obama.. nou en dan nog wat toespraakjes, een concertje.. en eindelijk sloeg de klok 12uur! En was hij officeel de president zelfs zonderdat hij de oath had afgelegd..
Ja, de oath wat moet je daar nou over zeggen. Die ging goed mis! XD

Maarja, hij is de nieuwe president en dat kunnen we d ekomende 4jaar niet veranderen. Bush is weer opgerot terug naar Texas en de White house of moeten we tegenwoordig Black house zeggen, heeft z'n nieuwe bewoners!

Gaat obama het waarmaken? We gaan het zien, ik weet het niet, hoop het wel want het gaat heeeeeeeeeeel slecht met de economie!

dit was even eensnel saai stukje! Binnenkort meer! doeiii

  • 22 Januari 2009 - 18:51

    Nini & Booi:

    lieve sanne, wij hebben gekeken hoor! Om 16.30 uur zaten we al klaar voor de buis. Ik was lekker vroeg klaar met mijn training want de mannen werkten maar tot 16.00 uur. (zij waren al om 7.30 uur begonnen met werken, ik begon pas om 9.30 uur met de training)Het was wel een indrukwekkend spektakel. ik ben nu zijn boek aan het lezen 'dreams from my father'. Een bijzondere jeugd heeft obama gehad!
    Ik heb je vandaag een stukje uit de Viva opgestuurd "wat wij van obama kunnen leren", wel grappig.
    Goed dat jullie naar huis mochten om dit historische moment op tv te kunnen zien. Bijzonder dat jij dit daar meemaakt.
    Nu maar hopen dat de economie weer snel aantrekt... Nog wel een flinke klus voor Obama.
    liefs en groetjes, mama en Booi

  • 22 Januari 2009 - 20:53

    Rob:

    He Sanne,
    hier in de NL heeft bijna iedereen die ik ken gekeken. En iedereen vindt het geweldig dat er een nieuwe president is en dat hij geweldig goed kan speechen. Er was wel op het nieuw s dat hij zo slecht kan dansen ..
    liefs uit Bergen aan Zee

  • 24 Januari 2009 - 10:51

    Oma Nini:

    Ha Sanne, natuurlijk heb ik ook gekeken, uitgebreid. Er is hier al zoveel over Obama geschreven door de media, de verwachtingen voor wat hij ons aasn veranderingen brengen zal zijn zowel in Europa als in Amerika hooggespannen. Hij maakt de indruk zich zelf te zijn en lijkt redelijk ontspannen onder de omstandigheden. Misschien kan hij iets van zijun idealen waar maken. Liefs, kus, oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 48829

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: