life - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu life - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

life

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

25 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi!
Ik zit nu op school in psychology klas! We zitten niks te doen,
Hoe is het leven daar? Hoe was caribian night? Jazz&Sail albijna?

Ik heb hier al zoveel gedaan! School is oke, geschiedenis & Engels zijn heel moeilijk. Maar de rest is fun heb al me klassen met seniors/juniors (5&6klassers) en ze zijn supergezellig heb al heel veel vrienden.

Hier gaan ze niet uit dus hebben ze elke vrijdag&zaterdag 'basement partys' dat is supergezellig want je kan gwn met iedereen kletsen en lol maken!
Ben ook al een paar keer weze waterskien.

Ze zijn hier heel streng met alcohol en stuff de cops rijden gwn rond door de buurt en als ze veel auto's ergens zien staan gaan ze naar binnen en kijken of er mensen drinken. En als je gepakt word word je uit het team gegooit op school en komt het on je profiel.

Het weer is hier super en in het weekend gaan we vaak naar de golfclubs om te zwemmen en te chillen.

Je moet hier alleen altijd je hw maken want het is deel van je cijfer zo dat kost veel tijd.

Ik zit hier 10uur per dag op school!
Half 8 op school en om half 6 klaar met turnen!:P

MAar ik moet nu stoppen want de bel gaat zo!

Doeii

  • 25 Augustus 2008 - 14:35

    Nini:

    klinkt wel heel super allemaal, zijn die basement parties net zo iets als in de the 70's show? veel plezier nog verder en succes op school. kus, mama

  • 25 Augustus 2008 - 14:49

    Will:

    Leuk om weer iets van je te horen,het klinkt allemaal als een druk baasje, maar wel erg gezellig. Veel succes verder met alles. Kus Will

  • 25 Augustus 2008 - 15:10

    Merel.:

    Hi San!!
    caribean night was echt gezellig maar zo te horen heb jij ook genoeg party's.. fijn om te horen dat je al veel vrienden hebt alleen half 8 school is denk wel ff wennen? naja nog veel plezier!
    KUS Merel

  • 26 Augustus 2008 - 06:36

    Oma Nini:

    Ha Sanne. busy bee, wat goed dat je even tijd vond er ons iets over te vertellen tijdens psygology ! Goed dat er bij die lange schooldagen ook veel gezelligheid is.Geen moment om je te vervelen, lijkt me. Wandel je ook wel eens met de honden ? Liefs en kus, oma.

  • 26 Augustus 2008 - 07:31

    Rob:

    he Sanne, klinkt cool allemaal. lukt het ook het waterskieën?
    Arend en Elisabeth zijn weer naar school en gisteren zwemles. dat gata hartstikke goed, iemand zei dat Arend lijkt op Pieter VDHB... dat is wel een grapje maar hij zwom wel iedereen voorbij uit badje 3. liefs rob

  • 26 Augustus 2008 - 07:40

    Marloes Van Aspect:

    Heey die Sanne!

    We volgen je vanuit ons kantoor in Rotterdam hoor!

    Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Volgens mij ben je al helemaal gesetteld en doe je het super!!Klinkt ook erg gezellig, die basement parties!
    Zo te lezen ben je dus ook in Kansas druk bezig met sporten, leuk hoor!

    Nou, geniet ervan!!

    Groetjes Marloes
    Interlanguage en Aspect


  • 26 Augustus 2008 - 17:24

    Annelies:

    Sanne, leuke site, ff een berichtje van mij.
    We missen je allemaal, maar weten en zien dat je geniet.

    Groeten en dikke knuffel

  • 26 Augustus 2008 - 18:57

    Joos:

    Hey san!
    klinkt top!
    moet je toch een keer hw maken, miss hou je er wel een goede gewoonte aan over;)
    wat leuk dat je turnt op school!
    gaat het een beetje goed? zijn die meiden daar er goed in?
    Fijn dat je al veel vrienden hebt! en die party's lijken me ook wel wat voor jou:p
    Wat dat drinken betreft, zorg gewoon dat niemandje ziet;)
    zijn ze daar trouwens ook na een half biertjeal dronken? vast wel:p
    We missen je onwijs!
    fijn om af en toe eens iets van je te horen!
    Xx Joos (K)

  • 28 Augustus 2008 - 12:36

    Jordi :

    hee sanne!
    super chil leventje heb je daar! hier gaat alles zn gangentje ik zit natuurlijk in mn examenjaar en ik snap er allemaal geen hol van!:P
    enne zo te lezen heb je het daar lekker.. ik ben jaloers! naja ik zie je pas weer over een jaar maar ik stuur nog wel is een berichtje.!
    doeg jordi;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 48965

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: