update @school - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu update @school - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

update @school

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi!
Ik zit weer op school bij psychologie..
Vanochtend vroeg Allison&Jenny uitgezwaaid. Allison gaat terug naar college en Jenny gaat mee. Het is superjammer dat Allison weer weg is! Het was zo gezellig en we hadden z'n lol, nu komt ze in oktober pas weer.
Gisteravond hadden we afscheidsdinneetje met Jenny,John,Adam,Allison, Monica allisons beste vriendin zij is supercool en blijft hier nog 2 weken dus ik ga een keer met haar skate,fietse, en bij haar rondhangen want zij hebben een superchill zwembad in de tuin. Todd was er ook dat is Monica's boyfriend. Hij heeft me gisteravond geholpen met wiskunde. Het is zo moeilijk maar hij heeft alles heel goed uitgelegd! Het probleem is namelijk als ik een voorbeeld zie kan ik het doen maar ik snap niet wat ze vragen met al die engelse moeilijke woorden..
Oh en Monica's ouders hebben een paar winkels en zij hebben zulke mooie dingen. Heb al heel veel mooie jurken gepast die ik naar home-coming kan dragen!!! En ze hebben ook zoveel schoenen! En ik krijg uggs want het word hier in de winter zo koud zegt iedereen dat je uggs moet hebben! Maar voorlopig is het nog boven 30 graden.. maar na labordayweekend word het kouder.

Vrijdag ga ik naar de eerste schoolfootballgame! Zaterdag ga ik naar madeline en dan gaan we 's avonds naar KU football game! (dat is de kansas university) en zondag ga ik waarschijnlijk naar Carol&Samantha. Samantha is 14 en een nichtje ze is supergezellig!
En maandag zijn we vrij want dan is het laborday en dan gaan we naar het meer waterskien & chillen!!!

Maar ik ga maar weer eens wat doen!

Doeii have fun in holland!

  • 27 Augustus 2008 - 13:02

    Nini:

    Sanne wat een heerlijk leventje leid je daar toch! Dat wordt weer fors wennen in Nederland als je weer terug komt over een jaar. Have fun!!
    liefs, mama

  • 27 Augustus 2008 - 13:52

    DEMI:

    San,
    net als je moeder zegt, zeker chill leven heb je daar ! volgens my is zo'n homecoming party vet leuk (H)! je hebt maar weer geluk hoor !
    veeeel plezier

    kus !

  • 27 Augustus 2008 - 15:11

    Merel.:

    Hé San!
    oh je moet me echt foto's sturen van de homecoming party echt doen hoor! t klinkt allemaal echt super vet en zo te horen is iedereen aardig:p en zo'n footballgame is in de film altijd zooo leuk.. moet je maar ff vertellen of dat net zo was;)
    XOXO

  • 27 Augustus 2008 - 15:27

    Grote Broer:

    daaag zusje

    ik lees dat het erg goed gaat dus das moooi!!

    Mis je me als ja zekerhe dat dacht ik wel:p

    nou ik jou nog niet hoor heerlijk rustig zo.

    Ik zal de foto's van het surfen naaar je doorsturen als ik van het weekend bij papa ben.

    ik ga nu want ik heb zo voetbal

    daag klein zusje

  • 27 Augustus 2008 - 17:21

    Joos:

    San, klinkt top!
    Groetjes van ons allemaal!
    X joos

  • 29 Augustus 2008 - 19:06

    Will:

    Hoi Sanne, misschien mist Friso je dan niet!!!! [stoerigheid] nou ik wel hoor.Maar ik vind het wel erg leuk om je verhalen te lezen. Misschien kan je weer wat foto's doorsturen.
    Geniet van alles, Kus Will

  • 01 September 2008 - 14:46

    Femke:

    he san, wat een leuke verhalen allemaal, je hebt het er maar druk mee. klinkt wel erg stoer allemaal. en zo'n footballgame lijkt me ook echt tegek om mee te maken.
    hier is het alweer bijna jazz. zaterdag ga ik ff bij friso kijken in de tent. gister nog lekker op het strand geweest, maar nu waait het alweer erg hard. hopen op mooi weer aankomend weekend.
    veel plezier nog daar en ben benieuwd naar de volgende belevenissen.
    liefs fem

  • 02 September 2008 - 09:15

    Pascale:

    Hai turnster,

    Stuur je mij ook ff dat filmpje met jou over de Pegasus? Of noemen ze die in de USA niet zo? Anyway leuk dat je gympt, (ja hoor ik noem dat mijn hele leven al gymmen i.p.v. turnen)Succes met je wedstrijd in ieder geval. Elisabeth is vorige week voor het eerst weer naar gym geweest. In de JHV zaal. Vanmiddag gaat ze weer. Ze heeft gym van Mickey (een duitse). De juf praat wel raar zegt ze..Have fun, maar da's overbodig om te zeggen geloof ik. Doe je oof de brug en balk??
    liefs van je tante P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 48892

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: