The most scary night in my life! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu The most scary night in my life! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Sanne Postma - WaarBenJij.nu

The most scary night in my life!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gister ben ik naar HOUNTED HOUSE geweest!
Dat zijn mega spookhuizen en het is zo eng!!!

Ik ben niet snel bang maar ik ben me de Hell geschrokken!!!
Het was in Kansas City dus dat is z'n 15 minuten rijden maar we hadden de verkeerde afslag. En we hadden echt knijterharde muziek uit de speakers komen en Peter had de auto van ze vader dus z'n vet luxe ding. En de raampjes naar beneden en wij vet swingen in die auto.
Ineens zitten we in die negerbuurt en worden we vet aangekeken. 5blanke teeners in een foute buuurt. Dus snel alle raampjes moesten omhoog. Naja het was wel grappig en we hebben het na een half uur ofzo gevonden.

Die spookhuizen zijn zo #@*% eng je loopt serieus achterelkaar echt in een treintje en het is zo eng!! Maar wij waren met ze 15 en je mag maar met 7tegelijk naar binnen. Dus we hadden 2groepen van 6 en de laatste groep was 5. Dus wij in de laatste groep en het was zo eng!! Je schrikt je echt dood. En je gaat door allemaal kamers en er komen dingen uit de muur op je af en er zijn echte mensen met kettingzaag en het is niks in vergelijking met sppookhuizen bij ons!!
En er moest zelfs iemand huilen zo eng was het!! Het duurde een uur!! En het was zo gaaf! Je krijgt zoveel adrenaline!
Daarna zijn we nog naar een andere geweest eerst in 'the Beast' en daarna naar 'the edge of hell' het was zo eng!! Want je bent in een kamer en ineens gaat de vloer bewegen en vallen er mensen naar beneden maar iemand wist dat dus zij dat we ons ergens aan vast moesten houden dus niemand viel gelukkig want dan ben je al bij het eind ofzo. Oh en voor de poort van de hemel/hell staat een engel en die zend je naar de hemel of de hell.
En we hadden op elkaar gewacht ergens dus we waren met ze 15 het ging echt zo hemel,hemel,hemel, (Sanne) hell!! , hemel, hemel, hemel, hell! Dus ik zat echt WTF!! Nu moet ik hier in me eentje door! Gelukkig samen met Clark maar die was ook bang jongen!! Alle jongens waren ook superbang! En iedereen was aan t gille heb bijna geen stem meer! Maar het was zo gaaf!!!

En daarna zijn we naar Laurens huis gegaan die heeft een megahuis bijna een kasteel!! Met echt een mega zwembad en zwembadhuis met 2 verschillende kleedkamers allemaal in griekse stijl en echt zo mooi!!!
En haar kamer is HUGDE!!

Als je meer wilt weten over hounted houses kan je ook ffe kijken op: http://www.hauntworld.com/index.cfm als je wil zien wat het is.

Maar goed ik moet even huiswerk maken!
Xx

  • 28 September 2008 - 16:03

    Britt:

    Sanne !
    Leuk van je te horen, nou als jij zelfs bang was , dan moest het wel heeeeeel eng zijn , ik denk dat ik het niet overleeft zou hebben !!
    haha.

    Dikke kus

  • 28 September 2008 - 18:26

    Linde:

    sannee(L)
    En? Al nachtmerries :p
    Ik denk idd, net als Britt dat ik het niet overleeft zou hebben..

    x!

  • 28 September 2008 - 19:05

    Will:

    Ik zie het al helemaal voor me, eerst 5 swingende meiden door een foute buurt. En daarna 5 gillende meiden in het spookhuis.
    Leuk verhaal weer Sanne!!!
    Groetjes Will.

  • 28 September 2008 - 19:17

    Oma Nini:

    Spannend!!!Heb je wel kunnen slapen vannacht ?Lekker om met z'n allen de angst eruit te gillen en samen na te genieten van alle enge dingen. Dag, liefs, oma.

  • 28 September 2008 - 20:35

    Nini:

    hi Sanne, ik vond het verhaal al eng, niks voor mij, je kent me... Maar gaaf dat jij er zo veel plezier aan hebt beleefd:-) kus, mama

  • 29 September 2008 - 08:06

    Demi:

    haha jy bang, ik ben al bang met een horrorfilm & dan zou dit wel heeel erg eng zyn :P
    ik zou jou hoofd wel eens willen zien toen je eruit kwam !

    kus

  • 29 September 2008 - 09:42

    Rob:

    Hé Sanne,
    deze held was lekker buiten blijven wachten. real life vind ik al spannendn gnoeg. liefs uit Bergen ana Zze

  • 29 September 2008 - 13:23

    Merel.:

    Hi San!!! t klinkt echt super eng maar wel echt leuk! oh en zo'n grieks kasteel huis idee lijkt me ook wel superchill.. nog veel plezier met alles:p KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sanne

I'm leaving Holland, changing my life into an American life-style and I will life there for 11 months! Going to a high school!

Actief sinds 03 Juli 2008
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 48923

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2008 - 16 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: